ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΗΣ - Η ΓΛΩΣΣΑ


ΑΚΟΥΣΤΕ...


Η ΓΛΩΣΣΑ

Ο κόσμος ας ενθυμηθεί
τα τρόπαια τα τόσα
κι αν σεις τροχίζετε σπαθί,
εγώ τροχίζω γλώσσα.

Με τούτη κάθε μου παιδί
νυχθημερόν κακίζει
τους άρπαγες και τους θρασείς
κι η γλώσσα, ξέρετε κι εσείς
πως αν δεν έχει κόκαλα
τα κόκαλα τσακίζει.

Μ' αυτήν μιλώ, μ' αυτήν λαλώ,
μ' αυτήν εμπνέω πνεύματα
μ' αυτήν ανοίγω στάδια
προόδου και τιμής
Κι αν άλλοι κινητοποιούν
αρμάδες και στρατεύματα
εγώ όμως κινητοποιώ
τους γλωσσικούς μου μυς.

Κοιτάξετε τη γλώσσα μου,
τι τρόμος σαν τη λύσω
μ' αυτήν χτυπώ, μ' αυτήν νικώ,
μ' αυτήν και καταπλήσσω.

Σε δύση και σ' ανατολή
τη δείχνω για φοβέρα
μ' αυτήν ο γερο-διάβολος
σας παίρνει τον πατέρα.

Μ' αυτήν μιλώ, μ' αυτήν λαλώ,
μ' αυτήν εμπνέω πνεύματα
μ' αυτήν ανοίγω στάδια
προόδου και τιμής
Κι αν άλλοι κινητοποιούν
αρμάδες και στρατεύματα
εγώ όμως κινητοποιώ
τους γλωσσικούς μου μυς.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: